Thursday, September 24, 2009

~ Kullu 'Amun Wa antum Bikhaer.. ~

Bismillahir Rahmaanir Raahiim..

Alhamdulillah atas segala kurniaanNya.. Masih lagi diberi secebis kudrat dan usia.. Semoga dengan umur yang panjang ni, dapat lagi untuk kita sama-sama mengunakan nikmatNya sebaik yang mungkin dalam membina taqwa kepadaNya... (Ya, Rahman panjangkanlah usia kami dan tetapkan umur kami dalam mentaatiMu dan rasulMu.. Allahumma amein..)

Di kesempatan ini, saya ingin mengambil kesempatan dan peluang yang ada untuk mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI.. Hehe, rasanya tak terlambat untuk saya ucapkan... sekalipun dah masuk syawal yang ke-lima.. ^_^. Raya kan sebulan.. (ye ke raya sebulan..??? kikikiki) Nway, semoga Ramadhan yang pergi, sentiasa dinanti dan dirindui.. Dan semoga syawal kali ini, adalah syawal yang terindah.. Mudah-mudahan ukhwah yang terputus terjalin semula.. yang jauh, hati tetap terasa bersama...sedikitpun tiada gelisah.. yang dekat bertambah erat dan mesra.. Aduhai, Indahnya Ukhwah kerana Allah... (^_^)


Akhir bicara, mohon kemaafan atas segala khilaf, terkasar bahasa dan laku samada yang sengaja mahupun tanpa disengajakan.. (Aku insan biasa..uhhuhu yang ingin menjadi luar biasa dari kebiasaan yang biasa.. ^_^. camne tuh? ^_^) . Halalkan makan minum ya... 0-0. ^_^

2 comments:

pecinta_Islam said...

selamat hari raye..maaf zahir batin
:)

ajahar said...

jgn sedih2 a balik opis awal..sian gima yedu....he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...